mandag 22. august 2011

Unni´s 40 års dag!

Nå er jeg 40 år!

En fantastisk alder så langt - svever ennå på gode ord i taler og hilsener!

Dagen ble feira med dameselskap.

Daniel (10) trodde jenter var rolige - og var passe overrasket over lydnivået på damene....









Jeg skrev navn på alle glassa.

Det fungerte godt som bordkort, og så kunne vi bruke samme glass hele kvelden.















Rose-kake:

Laga med utgangspunkt i Vintage Cake fra Passion4baking.com.














Oste-iskake:

Endelig fikk jeg bruke min fine hjerte-kake-form.

Mamma pynta kaka med bær og sitronmelisse - hun er så dyktig!













Rabarbra-cupcakes:

Vanilje-cupcakes med litt kanel - og rabarbra fra egen hage.

Kremen er laget av kremost, smør, melis og konditorfarge.

På toppen har jeg pynta med ripsbær.

Formene er fra Åhlens - kjøpt spesielt til denne dagen.














Sjokolade-cupcakes:

Sjokolade-cupcakes med en teskje "chocolate chip cookie dough".

Kremen er laget av lys kokesjokolade, smør, melis og vaniljesukker.

Formene er kjøpt på Åhlens.














"Tærter":

"Tærter" fylt med vaniljekrem, blåbær og et tynt lag melis.

















Et fat med bær og druer.



















Marsmallows på grillspyd - pyntet med marsipan blomster.




















Kakebordet.

Jeg laga små navne-skilt til kakene.



En fantastisk og minnerik kveld med nydelige venninner!













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar