tirsdag 15. mai 2012

Snowboard og Mac kake





Noe av det konfirmanten Magnus trives med, er:

Mac, Snowboard og Moped.














Jeg fikk bilder av Magnus eiendeler, og prøvde å kopiere.

Her er Magnus sitt Snowboard.














Her er Magnus sin Mac.

Jeg gjorde det litt enkelt for meg selv, med å lage den lukka.














Her har jeg laga Magnus sin moped.

Den valgte jeg å ikke ta med på kaka, 

for jeg ble ikke helt fornøyd med den - syntes ikke den stod helt i stil.














Her har jeg samla pynten til Magnus sin kake.

Det hvite er Sukkerpasta, og resten er Marsipan.

Kaka består av sukkerbunn, fylt med bringebærsyltetøy, vaniljekrem og kremfløte,

og den er dekket med marsipan.














Gratulerer med konfirmasjonsdagen, Magnus!











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar