onsdag 11. april 2012

Handy Manny bursdag







Marcus fikk Handy Manny til jul. Han likte gaven spesielt godt.

Når han skulle feire 3-års dagen sin, ville han ha Handy Manny bursdag.















Jeg måtte lage ganske mange marsipan-farger......















Her har jeg laga de ulike verktøyene til Handy Manny.

De hvite øynene er marshmallowfondant, og resten er marsipan.















Marcus likte godt Handy Manny Cupcakes-ene.















Jeg bestilte Handy Manny tallerkener, kopper, serveietter og duk, på internet.















Her er det dekket til barneselskap.















Jeg liker å pynte litt på veggen også. 

Her har guttene vært med og fargelagt de ulike verktøyene.

Jeg har også hengt opp et 3 tall,

og et bilde av Marcus når han snekrer i barnehagen.















Her blåser Marcus lysene på kaka.














Storebrødrene tar ansvar for kiosken.

Her må barna banke på bankebrettet, for å få "godtepose".















Jeg fikk tak i noen grønne poser på bokhandelen.

Jeg printa ut Handy Manny og barnas navn, og limte det på posene.

Jeg liker å fylle posen med noe som matcher tema.

Det var litt vanskelig denne gangen.

Jeg endte opp med: En liten spade, en rosineske og en liten kjekspakke.

Da barna hadde fått posene, satte vi på en Handy Manny film.















En storfornøyd Marcus, har fått hjelm og verktøy med belte, i gave.

Jeg satte også frem alt vi har av "snekker-leker",

for å prege selskapet i retning Handy Manny.















I familieselskapet laga jeg denne snickerskaka.















...og denne marengskaka som er fylt med vaniljeis, bær, frukt og marsipantall.















Her er kakebordet til familieselskapet.















Gratulerer med 3-års dagen, Marcus!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar