søndag 5. februar 2012

Ny SYMASKIN!!!!





I Januar kjøpte jeg ny symaskin!

Jeg fikk penger til jul, så det var egentlig en julegave.

Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe Janome sin Easy Jeans, 

fordi jeg ville ha en robust maskin som tålte mye.

Men etter som jeg snakka med folk på Kreaktiv, 

ble jeg inspirert til å tenke på eletriske maskiner.

Jeg liker veldig godt å sette navn på ting,

så jeg begynte å tenke i retning av maskiner som kan sy bokstaver.

Janome har en maskin til ca 6.500,-.

Men på symaskin-butikken i Sandnes,

fikk jeg demonstrert en Brother maskin.

Den syr også navn, og kosta kr 4995,-.

Selgeren hadde veldig godt erfaringer med maskinen.

Etter å ha tenkt over det en stund, kjøpte jeg maskinen.

















Det første jeg sydde, var mitt eget navn.

Nå har jeg brukt maskinen til ulike ting, 

og jeg er veldig godt fornøyd!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar