mandag 19. desember 2011

Juleverksted hos Janne Gro





I begynnelsen av Desember, fikk jeg være med på 

juleverksted hos Janne Gro.

Der fikk vi lage mange fine ting.











Her har jeg pynta en blikkboks med gamle bilder,

blondebånd og paljetter.

I boksen står en svibel, litt mose og ei fjør med paljetter.












Her er en fyrstikkeske pyntet med gamle bilder,

blondebånd og paljetter.














På baksiden har jeg dekorert med et ark fra ei gammel bok.













Og så fikk jeg prøve å lage et hjerte av kvister.

Jeg er ikke helt fornøyd med formen på hjertet,

men det var veldig kjekt!

Hjertet er pyntet mer perler.









Det var veldig kjekt å være på juleverksted hos Janne Gro!

Hun er blomsterdekoratør av yrke, og er superdyktig og kreativ!

Jeg traff mange kjekke damer på verkstedet.

Håper jeg får bli med på juleverksted neste jul også!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar