søndag 16. oktober 2011

Lekehytte II






Velkommen inn i lekehytta vår!

Hytta er nå ferdig malt innvendig og utvendig.

Den har fått gulvbelegg inne,

den har fått gardiner,

og den har fått postkasse.











Neste prosjekt var å lage møbler til lekehytta.

Denne benken er laga av hobbyplater.

Marcus syntes at benken fungerte godt som seng, når den lå denne veien.











Men min plan var at den skulle stå denne vei.











Her er benken på plass i lekehytta, 

og Marcus har funnet ut at det er mulig å ligge under benken.











Neste prosjekt: Lekekjøkken.

Vi har et plastkjøkken fra Fisher Price, 

men jeg har sett så mange fine kjøkken i tre, 

så jeg hadde lyst til å prøve å lage mitt eget lille leke-kjøkken.











Igjen har jeg brukt hoppbyplater.











Her er kjøkkenet ferdig innreda.











Det ble i grunnen ganske koselig.











Marcus er også passe fornøyd.

Jeg har flere planer med overskap og litt maling,

men det får komme i neste runde.











Takk for denne gang!

På gjensyn!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar