mandag 7. mai 2012

Justin Bieber kake II






Min niese, Caroline, hadde konfirmasjon i går. 

En fantastisk kjekk dag, der jeg fikk bidra med kake.















Konfirmantens mor kjøpte dette bildet på Kakekompaniet.

Hun ville overraske datteren med Justin Bieber kake.

En ny og kjekk utfordring for meg!

Jeg leste litt på nettet, og fant ut ta bildet burde legges på en lys overflate.

Jeg er redd bildet ville blitt veldig mørkt om jeg hadde lagt det på sjokoladeglasuren.

Jeg kjevla derfor ut et stykke marsipan - samme størrelse som bildet.

Sjokoladekaka dekka jeg først med sjokoladeglasur, og så la jeg på marsipanen.

Jeg pensla marsipanen med vann, og så la jeg på bildet.

Jeg var veldig spent på dette, men det gikk utrolig greit.















Jeg hadde en ide om å pynte kaka som Kvikk-lunsj kake,

så her har jeg delt opp Kvikk-lunsj stengene.

Jeg brukte 9 pakker til denne kaka.















Jeg leste et sted at jeg burde lage en ramme rundt bildet, 

slik at det ikke ville sprette opp rundt kantene.

Jeg valgte å pynte med rosa perle-blomster - og et par hjerter.















Gratulerer med konfirmasjonsdagen, Caroline!











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar