søndag 1. januar 2012

Nyttårs-kake









Marsipan-kake med sølv-stjerner -

utrolig hva vi får kjøpt i kakebutikkene!

Her har jeg brukt spiselig sølv-spray.











Sigbjørn elsker marsipan-kake, 

så den hører med til store feiringer.











"Godt nytt år" langs kakens kant.











Jeg prøvde meg på Cake-pops, men det er jammen vanskelig!

Denne gangen blanda jeg glutenfri sukkerbunn, dajmkuler og vaniljekrem,

for å lage selve kulene.

Å dekke dem med sjokolade, er jammen ikke lett.

Jeg prøver nok igjen ved en annen anledning.











Her er kveldens kake-bord.












Sigbjørn ordna sin spesialitet:

"Ribbe med spansk vri".

Jeg liker ikke Ribbe, men denne er god!











Kveldens dessert, inspirert av min gode nabo, Guro:

Skogsbær i bunn,

en blanding av kremfløte og vaniljeyoghurt,

legges lagvis med dajmkuler mellom.

Frisk og god dessert!











Godteposene.











Bordkort-samling.











Nyttårsbordet.











Og Daniel med stjerneskudd.









Godt nytt år!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar