lørdag 15. oktober 2011

Kaketur til London





Sigbjørn skulle til London med jobben.

Jeg fikk bli med på en liten husmor-ferie....

Jeg gjorde litt research i forkant, og hadde planer om å finne kakeutstyr.










Jeg var veldig fornøyd da jeg klarte å finne Jane Asher party cakes and sugarcraft.









Tema for vindusutstillingen var: Halloween.










Butikken var ikke særlig stor, men den inneholdt veldig mye.

Det lukta deilig av nybakte vaniljemuffins,

og personalet var veldig hyggelige. 

Jeg fikk gode svar på alle mine spørsmål.









Vi bodde på Holiday Inn ved Brent Cross.

I nærheten var der et stort kjøpesenter.

Der kjøpte jeg disse bøkene.









I butikken Fenwick fant jeg fantastisk mye utstyr!

Det meste var under halv pris i forhold til norske butikker. 

Det var også billigere enn utstyret hos Jane Asher.










På Lakeland fant jeg disse produktene.

Jeg ble kjempeglad for å finne stjerneformene som sammen blir et juletre!

Rose-blad formene koster kr 199,- her hjemme. 

På Lakeland kosta de 6,50 pund.









På matbutikken Tesco, kjøpte jeg litt kake-ingredienser.





Nå er jeg veldig inspirert til å teste ut mitt nye kake-utstyr!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar