mandag 19. september 2011

Knerten Cupcakes






Jeg har nettopp fått ny Cupcake Carrier. 

Jeg hadde veldig lyst å bruke den, så jeg laga Knerten kake og - cupcakes.










Dette er de høyeste cupcakes jeg noen gang har laga!

Jeg fant en ny oppskrift på vaniljemuffins - der var mindre sukker i den enn i andre -

 så jeg ble inspirert til å teste den ut.

Jeg la en bit kokesjokolade i hver kake.









Cupcake Carrier-en har tre brett med plass til 12 cupcakes i hver.

Jeg pynta med ostekrem. 

Det er alltid kjekt å prøve nye teknikker. Her brukte jeg rund tip.

Resultatet likna litt på snø-landskap....










Noen cupcakes ble pynta med blomster og jordbær,

og noen ble pynta med 5-tall, siden Vilde ble 5 år.










Jeg putta på noen mini-Knerten-figurer til slutt -

og var godt fornøyd med resultatet.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar