mandag 27. juni 2011

Rabarbra cupcakes




Mamma har bursdag!

En super anledning til å lage Cupcakes!








Jeg lager ofte noe med sjokolade, men ville prøve noe annet denne gangen.

Jeg var innom flere oppskrifter. Til slutt fant jeg en med rabarbra i - jeg ble inspirert!







Endelig kunne jeg bruke rabarbraen jeg har planta i hagen!

Det ble saftige, gode kaker! De kommer jeg til å lage igjen.

Jeg spruta litt jordbær-syltetøy inni - måtte teste ut den nye tip-en min.

Oppskriften anbefalte å pynte med jordbær, da jordbær og rabarbra er en fin kombinasjon.

Jeg valgte bringebær - syntes de passa bedre til fargen på formene.

Synes toppingen er veldig søt på smaken, men det blir jo ikke Cupcakes uten topping.

Denne gangen laga jeg topping med kremost, smør, melis og vaniljesukker.








Det er gøy å lage Cupcakes!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar